آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

۱۲۸ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

۱۱۳ بازديد

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb

 

 

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

۱۲۹ بازديد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

 

آيا الماس در ايران كشف شده است؟

۱۲۷ بازديد

 

آيا الماس در ايران كشف شده است؟

 

خبرهاي ضد و نقيضي از كشف الماس در ايران به گوش مي رسد. برخي از افراد ادعا دارند توانسته اند ذخاير بزرگي از معدن الماس را اكتشاف كنند. واقعيت اينجاست كه كشور ايران از مناطق مستعد اكتشاف الماس است و امكان كشف معادن الماس در ايران به دليل كمربندهاى افيوليتى دور از ذهن نيست. افيوليت مجموعه‌اي از سنگ‌هاي لايه‌لايه با توالي بالا خاص است. زمين شناسان معتقدند افيوليت ها لايه هايي از زير اقيانوس ها هستند كه سرد شده اند. آنچه مسلم است معادن غني سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي به وفور در داخل كشور نيز يافت مي شود از معادن الماس جهان سالانه بيش از يك ميليارد قيراط الماس استخراج مي شود.

مهم ترين معادن ده گانه الماس جهان در اين مناطق واقع شده اند:

  1. معدن «جوبلي»، در منطقه ياكوتيا در روسيه
  2. معدن «اوداچني» ، در منطقه ياكوتيا در روسيه
  3. «مير» سومين معدن بزرگ جهان در روسيه
  4. معدن «آرگايل» در منطقه كيمبرلي در استرالياي غربي
  5. معدن «كاتوكا» در منطقه سائوريمو در آنگولا
  6. معدن «ونتيا» در ايالت ليمپوپو ، افريقاي جنوبي
  7. معدن گِريب، در روسيه
  8. معدن «جونانگ» در كشور بوتسوانا ، جنوب افريقا
  9. معدن « اُراپا » در كشور بوتسوانا ، جنوب افريقا
  10. معدن «باشوبينس‌كايا» در ياكوتياي روسيه

آيا تاكنون در ايران معادن الماس كشف شده است؟

معادن بزرگ الماس در ايران در حجم و ظرفيت معادن بزرگ جهاني وجود ندارد. تاكنون از نظر اقتصادي، اكتشاف گسترده اي از الماس ايراني درسطح كشور ديده نشده است. اخيرا ذراتي از الماس در استان سيستان و بلوچستان كشف شده كه احتمال وجود معادن الماس در ايران را بيشتر كرده است. در منطقه كوه سفيد سراوان و كوه سرخ در استان سيستان و بلوچستان به مقدار محدودي پودر الماس به همراه سنگ هاي قيمتي اكتشاف شده است. سازمان زمين شناسي كشور در اين مورد نظر مثبتي ندارد ولي منكر وجود الماس در مناطق شرقي كشور نيز نشده است. به نقل از اين سازمان امكان كشف معادن بزرگ الماس در ايران با ظرفيت معادن بزرگ جهاني منتفي است. اما برخي از آگاهان با توجه به همساني زمين هاي منطقه با كشورهاي همسايه، به احتمال وجود ذخاير الماس در ايران خوش بينانه نگاه مي كنند.

 

لازم به ذكر است كه در كشور افغانستان نيز ذخاير الماس و ديگر سنگ هاي قيمتي كشف شده است. با توجه به مشابهت لايه هاي زمين در شرق ايران و افغانستان، امكان كشف ذخاير الماس در ايران نيز وجود دارد. هندوستان نيز از ديگر كشورهاي منطقه است كه به معادن الماس دست يافته است. تجارت جهاني الماس به لحاظ ارزش اقتصادي بسيار ارزشمندتر از ديگر سنگ ها و فلزات گرانبها است. هنوز به صورت رسمي و گسترده در زمينه اكتشاف معادن الماس در ايران كار نشده است. تا كنون در حدود 14 هزار گونه الماس شناسايي شده كه به لحاظ كيفيت و قيمت يكسان نيستند.

چهار عامل در قيمت گذاري الماس اصلي ترين نقش را دارند:

  • درجه خلوص گوهر الماس ( كاني طبيعي)
  • رنگ الماس طبيعي
  • نحوه تراش الماس
  • اندازه بزرگي و وزن سنگ الماس

گنجينه اي از الماس در ايران

طبق جديدترين يافته هاي زمين شناسي در زير پوسته زمين بزرگترين ذخاير الماس ، پنهان شده است. الماس همان كربن خالص است كه تحمل فشار در طي ميليون ها سال به صورت شفاف و درخشان درآمده است. بزرگترين ذخاير الماس در ايران و جهان غير قابل دسترسي هستند. نتايج حاصل از امواج راديويي و پرتو نگاري ژئو سيستم هاي زمين نشان مي دهد كه ذخاير غني الماس در اعماق 145 تا 240 كيلومتري پايين تر از سطح زمين به وفور وجود دارد. در واقع جهانيان روي كوهي از الماس نشسته اند ولي امكان استخراج ان را ندارند. در حال حاضر علم روز دنيا راهي براي دستيابي به كوه هاي مدفون الماس پيدا نكرده است. بزرگترين معادن الماس تنها ذره اي از ثروت عظيمي هستند كه در دل زمين نهفته است.

بزرگترين الماس كشف شده در دنيا متعلق به معادن آفريقاي جنوبي بوده و عبارتند از:

  • الماس كولينان با وزن 3106 قيراطكه در سال 1905 ميلادي كشف شد.
  • الماسي بزرگ با وزن 995 قيراط از معدن آفريقاي جنوبي يافت شده است.
  • الماس با وزن 530 قيراط كه با نام ستاره بزرگ افريقا شهرت پيدا كرده است.

tp3k_q4.jpg 

مناطق اميد بخش براي اكتشاف سنگ هاي قيمتي و الماس در ايران كجاست؟

به طور كلي كاني هاي ارزشمند به دو گروه سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي تقسيم مي شوند. گوهرهاي ايراني داراي كيفيت خوبي هستند شايد معروف ترين سنگ قيمتي ايران، فيروزه نيشابور باشد. شرايط مختلف زمين شناسي، فشار، دما، بافت منطقه و زمان عواملي هستند كه در تشكيل سنگ هاي معدني تاثيرگذارند. با توجه به كمربندهاي افيوليتي، ايران نيز مي تواند جزء مناطق مستعد اكتشاف براي الماس باشد. در حال حاضر بيش از 200 محدوده داراي پتانسيل بالا و با ارزش از سنگ هاي قيمتي در شهرهاي مختلف شناسايي شده است. معدن الماس در ايران به صورت گسترده در اين نواحي وجود ندارد.

برخي از مناطق مستعد اكتشاف گوهرهاي قيمتي در داخل كشور عبارتند از:

  • رگه هاي پگماتيتي گرانيت الوند داراي توپاز
  • آپليتهاي توده گرانيتي الوند واقع در دره عباس آباد
  • منطقه بزمان واقع در استان سيستان و بلوچستان با پتانسيل زيركان
  • پگماتيت هاي مشهد و همدان داراي پتانسيل بريل
  • ذخاير عقيق ( گوهر آگات) در ميانه، خور، بايگ تربت حيدريه، فردوس، جنوب شرق زنجان، بيرجند، كرمان، خراسان رضوي، عقيق شجري بمرود در خراسان جنوبي
  • انواع زمرد سبز( گارنت) در سمنان جندق، منطقه بابا نظر زنجان، جنوب استان كرمان، سيستان و بلوچستان، همدان و بيرجند
  • ياقوت كبود يا سافير (Sapphire) در سيستان و بلوچستان، تكاب، مشهد، همدان
  • ذخاير فيروزه ايران در نيشابور، باغو دامغان، ساوه، كرمان

بزرگترين الماس در ايران كجا نگهداري مي شود؟

الماس درياي نور يكي از بزرگترين الماس هاي جهان بخشي از گنجينه ملي كشور است. اين الماس منحصر به فرد داراي رنگ گلبهي- صورتي و به وزن 182 قيراط است. اين الماس ناياب هم اكنون در موزه جواهرات ملي ايران و به عنوان پشتوانه اقتصادي ايران شناخته مي شود. علاوه بر درياي نور، گنجينه هاي ديگري نيز در اين موزه نگهداري مي شوند كه ذخاير الماس در ايران هستند. براي مثال

  • تاج پهلوي ساخته شده از طلا و نقره مزين به نگين هاي الماس برليان، مرواريد، ياقوت كبود و زمرد درشت
  • تاج كياني شاهان قاجار با نگين هايي از الماس، زمرد، ياقوت و مرواريد
  • جقه‌ نادري كه داراي سنگ زمرد بزرگي در مركز و چندين الماس زير و درشت است.

براي شركت در كلاس هاي آزاد آموزش طراحي طلا و جواهرات از لينك زير استفاده كنيد:

 

 

حفاظ سرنيزه اي آبشاري و هر آنچه بايد بدانيد!

۱۰۸ بازديد

حفاظ سرنيزه اي آبشاري  و هر آنچه بايد بدانيد!


نرده حفاظ امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود كه شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت كنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يكي از آسان ترين راه هايي است كه شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت كنيد. دقت داشته باشيد كه انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند كه از بين آن ها ميتوان به حفاظ سرنيزه اي آبشاري  اشاره كرد. حفاظ سرنيزه اي آبشاري  يكي از انواع حفاظ هايي است كه شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده كنيد.


 خريد هر متر نرده حفاظ سرنيزه اي آبشاري 


اين نوع حفاظ ديوار معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند كرد اما به سبب اينكه هريك از انواع ساختمان هايي كه شما در آن سكونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت كه انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است كه از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شركت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي كنند كه هر يك از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت كه برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه كمك هاي شاياني خواهند كرد.


حفاظ سرنيزه اي آبشاري  چيست؟


حافظ سرنيزه اي در واقع يكي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است كه به يك شكل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشكال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مكان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود كه انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندك از نرده ها نصب مي شود كه در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوك تيز يك نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود كه اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت كمتري دارند اما نمي توان كارايي زياد و قابل قبول آن ها را كتمان كرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراكم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد كه علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي كه از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشكيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد كه با يك ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن است كه امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.
 

حفاظ سرنيزه اي آبشاري  


حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن چيست؟


نمونه اي بهبود يافته از حفاظ سرنيزه اي اما حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن است كه در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشكلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يكي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است كه مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراكم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد كه از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره كرد. البته بايد بدانيد كه حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يكي از ابتكارات شركت هاي ايراني است كه امنيت منازل و همچنين شركت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي كند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات كلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا كنيم پس با ما همراه شويد.
 

حفاظ هاي كلي سرنيزه اي


مشخصات كلي حفاظ سرنيزه اي آبشاري 


به طور كل ميتوان گفت كه حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شكل ظاهري اندك تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري كه در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش كارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ سرنيزه اي آبشاري  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب كارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد كه اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يك رايج ترين نوع تراكم نيز وجود دارد كه شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شركت هايي كه در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت كاملا معتبر خريد خود را بر اساس قيمت آهن انجام دهيد.


 حفاظ هاي سرنيزه اي


دقت داشته باشيد كه امنيت بخشي از خانه است كه نمي توانيد با آن شوخي كنيد. شما نميتوانيد از انواع بي كيفيت نرده ها استفاده كنيد و در نهايت دچار مشكل خواهيد شد چرا كه امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا كنون نياز به امنيت يكي از نيازهاي اساسي بشر بوده است كه نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه كوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشكلات جدي بينجامد كه در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ سرنيزه اي مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينكه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممكن است كه اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است كه شما حفاظ سرنيزه اي آبشاري  را از مراكز معتبر در اين زمينه خريداري كنيد تا بتوانيد كار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت كنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين كنيد.

 

 

آموزش ايندكس سريعتر بك لينك و مطالب به صورت گام به گام و رايگان

۱۱۶ بازديد

آموزش ايندكس سريعتر بك لينك و مطالب به صورت گام به گام و رايگان

  • آموزش ايندكس سريعتر بك لينك و مطالب به صورت گام به گام و رايگان

    آموزش ايندكس سريعتر بك لينك و مطالب به صورت گام به گام و رايگان

    توليد محتوا يك استراتژي بسيار مهم مي باشد كه بايد در بهينه سازي و سئوي وب سايت، از آن به صورت اصولي استفاده كرد. توليد محتوا بيشترين سهم را در رتبه گرفتن يك سايت و يا فروشگاه اينترنتي دارد، به همين دليل مطالبي كه جهت ارتقاي سايت بارگذاري مي شوند، بايد ايندكس شوند. اگر شما در سطح بالاي رقابت باشيد و رقيبانتان به سرعت در حال ارسال محتوا و بارگذاري آن روي سايت باشند، مجبوريد به فكر توليد محتوا و همچنين ايندكس سريع مطالب باشيد. به غير از توليد محتوا ، لينك سازي و وجود لينك هاي داخلي و خارجي به سايت شما بسيار به ارتقا رتبه ها مي تواند كمك كند. لينك سازي در سايت هاي مختلف اجرا مي شوند، اما نياز به ديده شدن دارند تا اثر مفيد خود را روي وب سايت و يا فروشگاه اينترنتي شما بگذارند. گاهي اوقات ايندكس توسط گوگل به آن سرعتي كه ما ميخواهيم صورت نمي گيرد، به همين دليل در آن زماني كه حدودي تعيين كرده بوديم و انتظار داشتيم، اثرآن ديده نمي شود. به نظر شما بايد چه عملي صورت بگيرد تا اين كار در سرعت مناسب خودش صورت بگيرد و ما از قافله رقابت عقب نيفتيم؟ ايندكس سريعتر بك لينكدر اين مقاله در اختيار شما قرار مي گيرد تا شما بتوانيد خود را در كورس رقابت نگه داريد. مراحلي كه در ادامه ذكر ميشود، كارهايي است كه بايد به صورت ترتيبي صورت دهيد تا بتوانيد در عرض چند ساعت مطالب و بك لينك هاي خود را در گوگل ايندكس نماييد.

    معرفي چندين روش اختصاصي براي ايندكس سريع تر بك لينك ها در گوگل

    1- استفاده از وبلاگ هاي ايراني و خارجي براي ايندكس سريع تر

    در اين روش شما بايد در سيستم وبلاگدهي ايراني و خارجي عضو شيد و مطالب سايت يـا بك لينك هاي كه ميسازيد در اون بلاگ ها قرار بديد.

    وبلاگ هاي ايراني مانند: ( www.blog.ir — www.rozblog.com –www.parsiblog.com — www.persianblog.ir — www.blogfa.com — www.avablog.ir — www.blogsky.com — www.mihanblog.com )

    وبلاگ هاي خارجي مانند: ( www.sites.google.com — www.blogger.com — www.wordpress.com )

    2- استفاده از بخش كامنت گذاشتن

    در اين روش شما بايد در بخش كامنت هر وب سايت يـا وبلاگ ها URL بك لينك هاي كه ساختيد براي وب سايتها كامنت كنيد.

    3- استفاده از شبكه اجتماعي

    در اين روش شما بك لينك هاي كه ساختيد در شبكه هاي اجتماعي شير كنيد.

    مانند: ( www.facebook.com — www.twitter.com — www.pinterest.com — www.cloob.com — www.facenama.com– www.linkedin.com )

    4- استفاده از وب سايت هاي كمكي پينگ

    سايت هاي پينگ به خزنده هاي موتور جستجو پيامي ميفرستند و ازشون درخواست بررسي مجدد لينك سايت شما رو ميكنن.

    معرفي چند سايت پينگ: ( www.indexkings.com — www.pingomatic.com )

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

آموزش ايندكس سريعتر بك لينك و مطالب به صورت گام به گام و رايگان