مزاياي استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني

۲۱ بازديد

مزاياي استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني )

اين نوع حفاظ ها در واقع از جمله نوع ها كاملا مناسب براي حفظ امنيت به شمار مي آيند. استفاده از اين نوع حفاظ ها مزاياي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به اشغال فضاي كم و برقراري امنيت اشاره كرد. حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) هم مانند حفاظ آكاردئوني درب داراي نوع ها مختلفي است كه با دست و به صورت ريلي باز و بسته مي شوند. شما ميتوانيد هنگامي كه ميخواهيد از اين درب ها استفاده كنيد، آن ها را به صورت ريلي باز و بسته كنيد. البته بايد بدانيد كه حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) نسبت به حفاظ آكاردئوني درب وزن كمتري دارد و بسيار سبك است و به همين دليل هم حين باز و بسته شدن شما اذيت نخواهيد شد.

استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) در ساختمان

بدون شك زماني كه شما هم به دنبال ساخت و ساز يك ساختمان هستيد، نكته اي كه براي شما مهم است اين است كه امنيت ساختمان شما تا حد زيادي برآورده شود. معمولا نوع ها حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) در خارج از ساختمان نصب مي شود.

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها آهني بدانيد!

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارقين اجازه مي دهند كه راهي به داخل ساختمان شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي خارجي اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع كيفيت و زيبايي دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان

انتخاب حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را حفظ كنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي كه در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد كه كار خريد و فروش حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر حيات مي كنيد، حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين نيز استفاده كنيد.

حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را خريداري كنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/005840af-7ba1-4e8f-789f-d16f443f655f/84bdc674e40c47ceefcc5b4cdc47cf78

https://www.merchantcircle.com/blogs/seo-ace-india1-new-york-ny/2021/8/-/2071028

https://infosite.siterubix.com/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%87%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/256790

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9535765

https://www.dailystrength.org/journals/hfz-pnjrh-ahny-mdrn-frfwrjh-chyst

https://diigo.com/0lknba

https://sites.google.com/view/hged/home

https://www.bloglovin.com/@muhammadzaid28/9320723

 

 

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

۱۸ بازديد

در اين مطلب در رابطه با قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور صحبت خواهيم كرد و همينطور در پايان نمونه قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور را مورد بررسي خواهيم داد تا شما با جزئيات بيشتر نحوه تنظيم يك قرارداد دقيق و اصولي و تعهدات طرفين آگاهي كامل كسب كنيد. با آسانسور مانا همراه باشيد!

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور با اين هدف به مديريت ساختمان (يا مسئول نگهداري ساختمان) از سوي سرويسكاران اهدا مي شود تا نشاني بر تعهدمندي سازمان برقرار كننده قرارداد باشد.

قراردادهاي اوليه به يك سري مسائل خاص محدود بود و مثل امروزه داراي اين گستردگي و تنوعي نبود كه شاهد آن هستيم و نمي توانست تا اين حد پشتيباني همه جانبه اي را در اختيار مشتركان خود قرار دهد كه شامل اين موارد مي شد:

  • بازديد هاي دوره اي ساختمان
  • مراقبت از تجهيزات
  • بررسي نحوه كارآيي خوب دستگاه
  • روغن كاري
  • تعويض بخش هاي آسيب ديده جزئي
  • در دسترس بودن در زمان خاموشي

گسترش قراردادهاي تعمير و نگهداري آسانسور  https://asansormana.com/   باعث شد بتوان به راحتي تعمير مورد لزوم هر دستگاه را به سرعت پيشبيني كرد و سپس فاكتورهايي دقيق و متناسب با خدمات ارائه شده به كارفرمايان تحويل داد.

تعيين مبلغ قرار داد از همان ابتداي كار، آسودگي خيال را براي ساكنين ساختمانها در سروسامان دادن به هزينه ها فراهم مي كرد ولي همان طور كه شايد بدانيد بيشتر همه مبلغ دريافتي بابت تعمير به دو بخش تأمين هزينه سرويسكاران و تهيه قطعات ضروري تقسيم مي شود تا بتوان كمي از فشاركاري اين قشر زحمت كش برداشته شده و خدمات آن ها پاس داشته شود.

چگونگي تقسيم هزينه ها در يك شركت تعمير و نگهداري آسانسور:

به هر حال نمي توان انكار كرد كه بيشترين سهم از مبلغ قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور بايد به شخصي اختصاص يابد كه بيشترين هزينه جاني و زماني را در اين راستا كرده است، در اين ميان سرويسكاران و تعميركاران مسلما در رتبه اول قرار گرفته بدين ترتيب 80 درصد از كل درآمد از اين باب به آن ها تعلق مي گيرد:

  • هزينه هاي فردي سرويسكار پشتيبان
  • مديريت شركت
  • پرسنل بخش پشتيباني
  • ماليات
  • هزينه هاي جانبي شامل پاسخ به تلفن ها و اعزام پرسنل
  • هزينه تهيه قطعات ضروري

قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور براي شركت ها بسيار ارزشمند مي باشند، چون تعداد كمي از آن ها تمديد شده و بدين ترتيب بر سابقه كاري شركت مي افزايند و هر يك از آن ها به تنهايي مي توانند بيانگر كارآيي يك شركت بوده و اگر بتوانند رضايت مندي را هم كسب كنند، در اين صورت ارزشمندي فوق العاده اي را به شركت ها سرازير مي كنند.

بيشتر شركت هاي وابسته به صنعت آسانسور خدمات خود را در قالب سه ماه سرويس دهي بعد از نصب اوليه به انجام مي رسانند و در ادامه يكسال گارانتي و تعويض قطعات را در قراردادهايشان ارائه مي دهند كه مي تواند جزو خدمات شايان اين شركت ها محسوب شود.

علت تفاوت قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

نمي شود بدون سرويس و نگهداري ماهيانه آسانسور از اين تجهيزات استفاده كرد و احتمال آسيب و خرابي را در حد صفر نگه داشت، از اين رو توجه به اين مسئله امري ضروري است كه مطمئنأ بايد توسط يك سرويسكار حرفه اي انجام پذيرد تا عيوب واقعي شناخته شده و امكان بروز هر نوع مشكلي مرتفع شود.

در اين راستا شركت هاي آسانسور مختلفي، خدمات سرويس و نگهداري آسانسور را در قالب قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور ارائه مي دهند و بعضي از آن ها كه در اين ميان مجهز به علوم روز دنيا مي باشند توانسته اند توفيقات بسياري را هم كسب كنند و درصد رضايت مندي مشتريانشان نويدي بر اين مطلب است.

بيشتر شركت هاي ارائه دهنده خدمات مختلف آسانسور مبلغ معيني را براي سرويس آسانسورها در ساختمان هاي مختلف تعيين كرده اند كه متناسب با تعداد طبقات، حجم كاري، ظرفيت آسانسور و… متغير بوده و داراي نوسان است به همين علت قيمت قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور ها با هم تفاوت چشمگيري دارد.

عوامل تاثيرگذار در قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

مدل هاي مختلف آسانسور

آسانسورها داراي انواع مختلف با درب هاي همه اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مي باشند، وجود انواع آسانسورهاي هيدروليك، پيچشي، كششي، پاناروما و… مي توانند كار يك سرويسكار و كسب اطلاعات در مورد هر يك از آن ها را بسيار سخت كنند و ضرورت مجهز بودن به علوم مختلف و تخصصي ويژه را مشهودتر كند.

مسلما تفاوت بسياري ميان كارآيي يك سرويسكار حرفه اي با يك فرد تازه كار و كم تجربه خواهد بود كه اگر انتخاب دقيقي را انجام ندهيد ضرر آن مستقيم برمي شود به ساكنين ساختمان ها، اما در حالت كلي تفاوت زيادي ميان قيمت سرويس و نگهداري آسانسورهاي مختلف وجود ندارد و اين فقط وجود سرويسكار است كه در آخر تمايز را در برابر ديدگان همگان ترسيم مي كند.

بيمه مسئوليت حوادث

بيمه مسئوليت حوادثي كه شركت ها براي سرويسكاران خود در نظر مي گيرند، با اين كه باعث مي شود در آخر قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسوركه با صاحبان ساختمان ها مي بندند، بالاتر و گران تر به نظر برسد اما از نظر قانوني مسئوليت سنگيني را از دوش مديران ساختمان ها برداشته و بر شانه شركت ها قرار مي دهد و در صورت بروز حادثه براي تعميركاراني كه تحت پوشش يك شركت معتبر مي باشند به علت وجود بيمه و حمايت مالي كه از اين عزيزان صورت مي گيرد كم تر درگير مشكلات پيرامون شده و اگر اتفاقي براي سرويسكار زمان انجام وظيفه رخ دهد، بيمه مسئوليت آن را بر عهده مي گيرد.

هزينه هاي جانبي قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

شما مي توانيد بر حسب نياز خود خدمات جانبي را هم به فهرست خود اضافه كنيد و درخواست كنيد آن ها هم در كنار خدمات موجود در قرارداد از سوي شركت انجام شوند.
مثلأ استاندارد سازي آسانسور، بازسازي آسانسور، تزئينات آسانسور، بيمه آسانسور و… كه با اين كه هزينه آن به صورت جدا محاسبه مي شود، اما به هر حال در قيمت نهايي كه بايد توسط مالكان ساختمانها پرداخت شود افزوده مي شود.

نتيجه گيري:

در آخر تنظيم يك قرار داد با همه نكات ريز و مورد لزوم، با اين كه از اهميت زيادي براي ساختمان ها برخوردار است، اما از طرف ديگر شركتي كه طرف اين قرارداد هم قرار مي گيرد در رتبه اي بالاتر و مهمتر بوده كه در گزينش آن هم بايد همه موارد قانوني لحاظ شود تا اعتبار آن شركت سجيده شده و با پايبندي به تعهدات خود در قبال مشتريان و كارمندانش امنيتي همه جانبه را براي همه آن ها ايجاد كرده و امكان بروز هر مشكل را تا حد توان كم و كم تر كند و گام بلندي به سوي خدماتي تاثيرگذار و مورد انتظار بردارد. آسانسور مانا  https://asansormana.com/  در كنار شماست تا بهترين تعمهيدات سرويس و تعمير آسانسور را پياده سازي كند.

پورت ESATA در دوربين مدار بسته چيست؟

۲۹ بازديد

پورت ESATA در دوربين مدار بسته چيست؟

 

 

دستگاه هاي ضبط تصاوير  دوربين مداربسته هايك ويژن  مانند DVR و NVR داراي پورت هاي متفاوتي هستند. به منظور انتقال و استخراج اطلاعات از اين دستگاه ها پورت هاي مختلفي بر روي آنها تعبيه شده است. از انواع آنها مي توان به پورت هاي SATA و ESATA اشاره نمود كه در ادامه به معرفي آنها مي پردازيم.

  

به زبان ساده از لحاظ كاربردي اين درگاه ها به منزله پورت هاي موجود بر روي مادر بورد هاي معمولي كامپيوتر ها هستند كه براي سهولت استفاده از دستگاه هاي جانبي مانند انواع هارد (غير اكسترنال) مورد استفاده قرار ميگيرند .

به منظور ذخيره اطلاعات بر روي هارد هاي نصب شده در دستگاه هاي ضبط DVR و NVR، از درگاه هاي SATA و ESATA استفاده مي شود. سرعت ذخيره سازي داده ها از طرق اين پورت ها، بسيار بالاست.

 

تفاوت SATA و ESATA

SATA مخفف عبارت (Serial Advanced Technology Attachment)به معناي تكنولوژي ارتباطي پيشرفته است. از اين تكنولوژي به منظور انتقال داده ها از مادربرد به درايو ها و يا هارد ديسك ها استفاده مي گردد.
ESATA (external SATA)
در واقع همان تكنولوژي SATA است با اين تفاوت كه در آن انتقال اطلاعات بر روي هارد ديسك هاي اكسترنال انجام مي گردد. در تكنولوژي ESATA به دليل آنكه اطلاعات كد گذاري و ترجمه نمي گردند، سرعت ذخيره اطلاعات در آنها بسيار بالاتر و نسبت به USB 2 سريع تر است.
در پايان در هنگام تصميم براي انتخاب و استفاده از هر كدام از اين پورت هاي ارتباطي بايد به دو نكته توجه نماييد:

 

 

چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

۳۲ بازديد

ساكنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض كنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير كردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي كم را امكان پذير مي كنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي كم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شركت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي كم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي كنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شركت و كارشناس متخصص به علت كمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با كمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شركت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب كرد و يا از ابعاد كوچك و استاندارد آن استفاده كرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد كم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يك شركت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يك شركت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي كم ويلا و خانه هاي دوبلكس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلكس زندگي مي كنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فكر نمي كنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي كم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي كوچك و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده كنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شركت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده كنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب كنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلكس جديد و قديمي است و به علت ابعاد كم و ساده كردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۲۰ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

۲۴ بازديد

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/07/iranelectric-aras-poster.jpg

محصول جديد كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس ميباشدمدل ارس سفيد جديدترين محصول توليد شده شركت ايران الكتريك ميباشد و همگام با آخرين متد طراحي روز ميباشد كه در فضاهاي مدرن و تمامي سبك هاي طراحي داخلي و دكوراسيون داخلي مخلتف قابل استفاده است.

كليد و پريز ارس سفيد داراي مكانيزم جديد منطبق با استاندارد هاي روز دنيا با قاب دور سفيد و مياني سفيد از سري كليد و پريز هاي اقتصادي و ساده و مقرون به صرفه ميباشد. قيمت كليد پريز ارس بسيار ارزان ميباشد و شايد بتوان گفت يكي از ارزان ترين مدل كليد و پريز ميباشد

ارس , حس خوب سادگي

اين سري از كليدوپريز داراي ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود. اين نوع كليد و پريز ها داراي مكانيزم برليان هستند كه توليد شده از پلي كربنات و مقاوم بوده و داراي كنتاكت هاي برنجي ميباشد.

همچنين به زودي مدل ارس در رنگ هاي بژ – زغال سنگي – نقره اي توليد خواهد شد. در حال حاضر ارس با قاب لوكس و لاكچري طرح متال طلايي موجود ميباشد.

 

 

كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

۲۱ بازديد

كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس  در طراحي مد لباس نقاشي خود را با رنگ، جوهر و سايه زدن تكميل و نهايي كنيد. با استفاده از رنگ مشكي پر رنگ و يا رنگ هاي ديگر، روي خطوطي كه مي خواهيد نگه داريد خط پر رنگ بكشيد. در اين مرحله از كار مي توانيد تمام خطوط بدن، علامت هاي اضافه و يا از خط بيرون زده را پاك كنيد. سرانجام با استفاده از رنگ هايي كه مي خواهيد در طرح شما وجود داشته باشد، با دقت درون لباس ها را پر كنيد. مي توانيد لباس ها را با ماژيك، رنگ و يا جوهر رنگ آميزي كنيد. خلاقيت به خرج دهيد و رنگ ها را با يكديگر تركيب كنيد و دوره طراحي لباس

 از سايه هاي زيبا و متنوعي استفاده كنيد تا بتوانيد طرحي كامل و زيبا را به نمايش بگذاريد. زماني كه روي بافت ها و سايه ها كار مي كنيد تصويري را كه زير چراغ هاي نورافكن “باند” ( راهرويي كه مدل ها روي آن اجرا مي كنند) به سمت شما در حال حركت است را تصور كنيد. چين هاي عميق در پارچه با سايه هاي تيره تري نمايش داده مي شوند. در جايي كه پارچه با نور برخورد مي كند، رنگ ها بايد كلاس طراحي لباس  روشن تر به نظر برسند. اضافه كردن دوره طراحي لباس

  جزئيات و ويژگي هاي ديگري مانند مو، عينك آفتابي و آرايش و غيره، باعث مي شوند مدل شما زنده به نظر برسد و ظاهر زيبا، جذاب و كاملي را داشته باشد.

 

 

 

طراحي مد لباس

2. دوره طراحي لباس

لباس ها را پر رنگ و با جزئيات ترسيم كنيد

لباس را جسورانه ترسيم كنيد. از آنجا كه هدف طراحي مد، نشان دادن ايده هاي طراحي شماست؛ هنگام رسم كردن لباس روي الگو از خطوط پر رنگ استفاده كنيد. لباس را طوري طبيعي طراحي كنيد كه گويي روي الگو به طور واقعي آويزان شده است. بايد در اطراف آرنج و كمر، در نزديكي شانه ها، مچ پا و مچ دست چين و چروك وجود داشته باشد. هنگام كشيدن لباس روي الگو بايد به اين فكر كنيد كه يك لباس چگونه روي بدن يك فرد مي ايستد و با ظرافت تمام آن را طراحي و در مدل خود پياده كنيد.

دوره طراحي لباس

 

كلاس طراحي لباس  به ياد داشته باشيد پارچه ها با جنس هاي مختلف، به حالت هاي گوناگون روي بدن قرار مي گيرند. اگر پارچه شما نازك و ابريشمي باشد، روي بدن مي خوابد و سر مي خورد و تقريبا حركتي موج دار دارد و يا اگر پارچه مانند پارچه پشمي و يا كتان، ضخيم باشد؛ خشك و گوشه دار روي بدن مي ايستد و شكل كمتري از بدن را نشان مي دهد (مانند يك كت جين).

 

سعي كنيد دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس طرحستان  ابتدا بافت پارچه خود را مشخص كنيد كه لطيف، زبر، خشك و يا نرم است تا بتوانيد بافت پارچه را به بهترين حالت روي مدل نمايش دهيد، سپس جزئياتي مانند پولك و دكمه را به طرح اضافه كنيد تا تصوير مدل شما در طراحي لباس واقعي تر جلوه كند.

 

طراحي مد لباس

3. يادگيري رسم جزئيات در الگو

بايد ياد بگيريد كه دوره طراحي لباس

 كلاس طراحي لباس  چطور چين، چروك و پليسه لباس را روي الگو بكشيد. از خطوط مختلف استفاده كنيد تا بتوانيد چين و چروك لباس را واضح و روشن روي الگو نشان دهيد. دانستن چگونگي رسم چين، چروك و پليسه روي الگو به شما كمك مي كند تا ساختار لباس را به بهترين نحو به تصوير بكشيد. چين ها را مي توان با استفاده از خطوط سست و موج دار رسم كرد. براي نشان دادن چين و چروك از الگوهاي دايره اي نيز مي توانيد استفاده كنيد و همچنين براي نشان دادن پليسه يك لبه صاف رسم كنيد.

در واقع مرحله مهم و اصلي كار از اينجا شروع مي شود. در مورد آنچه كه مي خواهيد ايجاد كنيد دقيق فكر كنيد. طرح اصلي لباس خود را مشخص كنيد و آن را با جزئيات كامل نشان دهيد؛ براي مثال اگر لباسي را طراحي مي كنيد طرح ها، چين، گره، پاپيون، قوس ها و غيره را بايد طوري به الگو اضافه كنيد تا يك طرح زيبا و خاص به وجود آوريد. روي عناصر منحصر به فرد متمركز شويد و جزئيات، لوازم جانبي و تزئينات مناسبي را روي الگو طراحي كنيد تا بتوانيد سبكي واضح و روشن را به نمايش بگذاريد. اگر به ايده هاي تازه اي نياز داريد و يا نمي دانيد از كجا شروع كنيد، مي توانيد از مجلات و يا سايت هاي مد، الهام بگيريد.

 

طراحي مد لباس

4. نشان دادن طراحي لباس و تصاوير چاپي در طراحي مد لباس

الگوها و چاپ ها را نشان دهيد. دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس   اگر طراحي مد لباس شما شامل پارچه اي طرح دار و يا چاپ شده است، بسيار مهم است تا به طور دقيق نشان دهيد كه چطور اين حالت روي مدل قرار مي گيرد. با كشيدن طرح كلي لباس طرح داري مانند دامن و يا بلوز شروع كنيد. آن را به بخش هاي مختلف و چهارخانه تقسيم كنيد، حال بخش ها را يكي پس از ديگري با طرح پارچه پر كنيد. به چگونگي تغيير چين و چروك و پليسه در ظاهر يك الگو توجه كنيد، چرا كه ممكن است در نقاط خاصي انحنا و يا برشي نياز داشته باشد تا طرح خوب و دقيق به نظر برسد. براي كشيدن طرحي خوب و حرفه اي و با جزئيات دقيق، زمان بگذاريد تا مطمئن باشيد، طرحتان در تمام خانه ها يكسان به نظر مي رسد.

https://www.modes.com/es/

 

5. طرح خود را با استفاده از رنگ كردن و سايه زدن كامل كنيد

 

 

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

۲۹ بازديد

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ و نرده سازي در ايران پيشرفت بالايي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي ليزري ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي ويلايي را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

البته انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

درب طرح چوب ( آهني ) زيبايي ساختمان شما را دو چندان مي كند

 

درب طرح چوب ( آهني ) اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب طرح چوب ( آهني ) شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب طرح چوب ( آهني ) ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

با وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب طرح چوب ( آهني ) در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد براي اين امر كافيست تصوير درب طرح چوب ( آهني ) مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در حفاظ سازه بفرستيد. كارشناسان ما نه تنها از نقطه نظر زيبايي بلكه نكات امنيتي را نيز براي درب طرح چوب ( آهني ) خانه شما در نظر مي گيرند تا خريد شما خريدي هوشمندانه باشد.

درب طرح چوب ( آهني ) خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب طرح چوب ( آهني ) طرح چوب و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) برش ليزري يا درب طرح چوب ( آهني ) و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) جنوبي يا شمالي و يا درب طرح چوب ( آهني ) ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب طرح چوب ( آهني ) دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

۲۰ بازديد

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

سرويس تي وي تصميم دارد در اين بخش از بلاگ در مورد بعضي از اشكالات تلويزيون هاي سوني را صحبت كند، با ما همراه باشيد.

قطع شدن صداي تلويزيون سوني

در اين مشكل تلويزيون به طور طبيعي روشن شده ولي صداي تلويزيون با تاخير وصل مي شود كه مدت زمان اين تاخير به مرور بيشتر مي شود. در مراحل اوليه بخش پاور تلويزيون مشكل پيدا مي كند كه به مرور مشكل تلويزيون به بخش سيستم كنترل هم سرايت مي كند.

ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير تلويزيون سوني

اين اشكال بيشتر در مدل ?? و ?? اينچ ديده مي شود و دليل مشكل، مشكل در بخش LCDهاي RGB تلويزيون است و يكي از مشكلاتي است كه در اثر طولاني بودن ساعات مصرف ايجاد مي شود. ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير از مواردي است كه درخواست زيادي را در تعمير تلويزيون سوني به خود اختصاص داده است.

نوار صورتي رنگ در بالاي تصوير تلويزيون سوني

در اين مشكل يك نوار عرضي به پهناي ?? سانتي متر در بالاي تصوير به رنگ صورتي ديده مي شود كه به مرور زمان عرض اين نوار بيشتر شده و از يك مرحله به بعد بخش پاييني تصوير را تحت تاثير قرار مي دهد. اين نوار در صورت كم شدن نور تصوير كمتر، ديده نمي شود به همين دليل در بعضي موارد بعد از تعويض لامپ تصوير تلويزيون تلويزيون پروجكشن سوني بدليل ايجاد مشكل در بخش بلاك نوري تلويزيون ديده مي شود. در صورت روبرو شدن با اين مشكل مي توانيد از سرويس تي وي كمك بگيريد.

منوي مشكل ياب تلويزيون سوني

تلويزيونهاي سوني داراي سيستم مشكل ياب داخلي مي باشند و قطعه يا بخش خراب تلويزيون بوسيله كدگذاري چشمك زدن لامپ جلوي تلويزيون نشان داده مي شود تا سهولت بيشتري در امر تعمير تلويزيون سوني ايجاد شود.

چشمك زدن چراغ جلوي تلويزيون هاي سوني در منوي ويژه اي كه در بخش سرويس مد تلويزيون قرار دارد، قابل دسترسي است و بوسيله آن مي توان متوجه شد كه قبلا چه مواردي به عنوان مشكل معرفي شده است: به عبارت ساده تر اگر تلويزيون سوني دچار مشكل و اشكالي شود كه بخش پروتكتور فعال شود اين كد در بخشي از منوي داخلي تلويزيون ثبت و ضبط مي شود كه در صورت لزوم قابل دسترسي است و با مطالعه آن مي توان متوجه شد كه قبلا تلويزيون چه مشكلاتي داشته و يا چه موارد تعميري روي آن انجام شده است.

اين بخش از منوي داخلي در تلويزيون هاي سوني با فشار دادن پشت سر هم دكمه هاي DISPLAY+5+(+VOL)+POWER ON قابل دسترسي است و با وارد كردن اين كد منويي به شكل زير ظاهر مي شود كه تعداد چشمك ها و مشكل مربوطه را گزارش مي دهد.

در منوي Self Check در تلويزيون هاي سوني، عدد اول تعداد چشمك ها و عبارت مقابل آن معرف بخش يا قطعاتي است كه در برخورد با آن تعداد چشمك، بايد به سراغ آن برويم و عدد آخر تعداد دفعاتي است كه اين چشمك نشان داده شده است. براي نمونه در منوي بالا تعداد ? چشمك براي مشكل تلويزيون در بخش پنل معرفي شده كه همانطور كه مي بينيد تعداد ?? بار اين علامت داده شده ولي در بقيه كدها اعداد هم رديف ?? تغييري نداشته اند كه نشانه سلامت تلويزيون در آن بخش هاست.

منوي مشكل ياب در حل اشكال تلويزيون كمك زيادي مي كند كه شايد عمده ترين آن ها را بايد آگاهي كارشناس از مشكلاتي دانست كه به صورت مداوم در تلويزيون ظاهر نمي شود مثلا در تلويزيون هاي پروجكشن سوني مشكلي وجود دارد كه گاها تلويزيون روشن نشده و چراغ چشمك زن تلويزيون ?? بار چشمك ميزد. اما ديده شده كه زمان مراجعه كارشناس، مشكل گفته شده در آن لحظه وجود نداشته است كه با وجود منوي مشكل ياب، مشكل شناسايي شده و تعمير تلويزيون با موفقيت انجام شده است.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون سوني

خاموش و روشن شدن مداوم تلويزيون سوني مي تواند نشان دهنده وجود مشكلات سخت افزاري يا نرم افزاري در تلويزيون باشد. علل زير مي توانند باعث به وجود آمدن اين اشكال باشند:

مشكل مين برد تلويزيون كه باعث چشمك زدن چراغ آن مي شود اما با وجود روشن شدن چراغ، خود تلويزيون روشن نمي شود.

مشكل مدار استندباي هم مي تواند باعث ايجاد اختلال در شناسايي حالت استندباي تلويزيون شده و تلويزيون را در اين حالت نگه مي دارد.

استفاده از كابل هاي نامرغوب HDMI، اين كابل هاي باعث به وجود آمدن اتصالي هاي كوچك و در نتيجه روشن نشدن تلويزيون مي شوند.

ويروسي شدن تلويزيون هوشمند به وسيله اتصال فلش هاي آلوده هم مي تواند باعث خاموش شدن و روشن نشدن تلويزيون شوند.

در صورت مواجه شدن با اين مشكلات مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

خطاي ???? تلويزيون سوني

اين خطا در چه زمان هايي ديده مي شود:

وقتي در حال به روزرساني نرم افزارهاي تلويزيون خود مي باشيد.

زمان دانلود آخرين آپديت هاي نرم افزارها

وقتي دانلود آپديت هاي شما به پايان مي رسد

وقتي در حال اتصال به اكسس پوينت ها چه به صورت با سيم و چه بي سيم براي دسترسي به اينترنت مي باشيد.

زمان اتصال يا راه اندازي اپليكيشن ها

حل خطاي ???? تلويزيون سوني

روش اول: براي حل اين خطا اين مراحل را دنبال كنيد، در اول مطمئن شويد كه تلويزيون به شبكه اينترنت متصل است.

?. روي كنترل از راه دور تلويزيون دكمه خانه يا home را بزنيد.
?. تنظيمات يا setting را انتخاب كنيد.
?. در منوي تنظيمات preferences يا اولويت ها را انتخاب كنيد.
?. setup يا راه اندازي را انتخاب كنيد.
?. در بخش راه اندازي، شبكه يا network را انتخاب كرده و در اين بخش هم راه اندازي شبكه يا network setup را برگزينيد.
?. در بخش راه اندازي شبكه ” وضعيت شبكه و تنظيمات آن” يا View Network settings and status. را باز كنيد.
?. بررسي اتصال يا check connection را انتخاب كنيد.

اگر موفق به حل اين خطا نشديد بايد كه براي حل اشكال از يك متخصص تعمير تلويزيون سوني كمك بگيريد.